close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אנגלית כשפה שניה

מערכת שורשה סיוון, תשעד03/06/2014

האנגלית היא השפה הכי מדוברת בעולם ויחד עם זאת היא גם אחת השפות הקלות ללימוד.

תגיות:
שפת האנגלית היא השפה הכי מדוברת בעולם ויחד עם זאת היא גם אחת השפות הקלות ללימוד.
נכון ששפת האנגלית הינה מקצוע חובה בביתי הספר במערך חינוך. רבים מתוכנו מוצאים את לימוד השפה קצת נוקשה ואו מהיר מידי ללמידה במסגרות המקובלות ולכן לאותם אנשים קיימות דרכים נוספות ללימוד ושיפור השפה האנגלית בקצב שיהיה מותאם להם הן מבחינה רמה אישית והן מבחינת המסלול הנכון לאותו תלמיד.

מספר שיטות ללימוד השפה האנגלית
כיום בישראל ישנם מספר גופים פרטיים אשר מעבירים קורסים ללימוד האנגלית לרמות השונות. המסלולים משתנים כמובן לפי הצורך, ג'רוזלם פוסט מציעים קורסים ייעודיים לנושאים ספציפיים כגון: אנגלית ספרותי, אנגלית מדוברת, אנגלית עסקית וכמובן אנגלית למתחילים אשר מותאמת גם לפי גיל ילדים ומבוגרים.
המסלולים ייעודיים וניתן ללמוד יחסית מהר את השפה עם השיטות השונות ומותאמות לתלמיד שג'רוזלם פוסט מציעים.

ללמוד שפה חדשה
כיום בעידן שלנו לימוד שפה יכול להתפרש לכמה אפיקים שונים, לרבים מאתנו יש את חוש השמיעה אשר עוזר להם לקלוט בין עם זה ע"י צפייה / שמיעה של סרט או סדרה שאוהבים. בנוסף יש לנו את המערך של האינטרנט שמאפשר ללמוד את השפה ע"י לקיחת שיעורים און-ליין וכמובן לימוד מסוג זה מאפשר לתלמיד גם לבחור את הנושא שמעניין אותו וכך גם נוצר העניין והסקרנות להתמיד. בנוסף קיימת תמיד האפשרות ללמוד עם מורה פרטי ולקבל יחס אישי שמאפשר בין היתר תרגולי שיחה בין המורה לתלמיד.

אפיק נוסף ללימוד השפה הוא כמובן הקריאה שפה הדגש הוא על הרחבת אוצר המילים של התלמיד וכמובן תרגול הקריאה עצמו שגם באפיק זה ניתן לבחור את הרמה הנדרשת לקריאת הספר/מגזין ואת הנושא.
מעבר לקריאה התרגול הכי חשוב בכל עניין למידת השפה השנייה הוא התרגול ! שפה רוב הלומדים בתחילה דרכם מתביישים עם לדבר ולכן מומלץ תמיד לדבר וליישם את מה שלמדת.

לאור הקדמה כיום השפה האנגלית היא השפה המובילה, והפכה לשפה בינלאומית המקשרת ומחברת בין מדינות
בנושאים שונים. וברמת הפרט השפה האנגלית היא זו שקיימת לנו במחשבים שאנו משתמשים ובסמארטפונים לכן חשובה מאד ידיעת השפה אפילו ברמה הבסיסית לצורך תקשור והבנה.
בעולם העסקי השפה האנגלית היא בהרבה מקרים הכרטיס כניסה להרבה מקומות עבודה בארץ או בחו"ל ומהווה כלי חשוב ומכריע, בג'רוזלם פוסט כחלק מהמסלול של קורס האנגלית העסקית מקבלים התלמידים כלים אשר יעזרו להם להתמודד עם הכנות לפגישות , ניהולי משא ומתן, פרזנטציות ועוד, וכל זאת כמובן מעבר לרמת דיבור גבוהה ועניינית ויכולת ביטוי טובה יאומנו בפיתוח התקשורת הבין אישית ועסקית שייתנו להם כלים להמשך, עובדי חברה יקבלו את הכלים אשר יותאמו לצרכי החברה שבה הם עובדים ויעזרו להם לתרום ולמנף.

 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה